Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi Návštěvnickým centrem města Nový Jičín (dále jen „pořadatel“) a zákazníkem (dále jen „návštěvník“) při nákupu vstupenek.
2. Prodej vstupenek
- Vstupenky lze zakoupit osobně v Návštěvnickém centru nebo online na webu icnj.cz.
- Po zakoupení vstupenky je návštěvník povinen zkontrolovat správnost údajů.
- Zakoupené vstupenky nelze vrátit ani vyměnit, ledaže dojde ke zrušení akce ze strany pořadatele.
- V případě zrušení akce ze strany pořadatele bude vstupné vráceno návštěvníkovi v plné výši.
3. Ceny a platby
- Všechny ceny jsou osvobozeny od DPH.
- Platbu lze provést v hotovosti nebo bezhotovostně (platební kartou / převodem).
- Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu cen, o níž informuje před uskutečněním nákupu.
4. Návštěvní řád
- Návštěvník je povinen řídit se pokyny personálu a respektovat bezpečnostní opatření.
- Úplné znění Návštěvního řádu je dostupné na webu Návštěvnického centra [www.icnj.cz].
5. Reklamace a zrušení akce
- V případě zrušení akce budou zákazníci informováni e-mailem nebo prostřednictvím webových stránek.
- Vrácení vstupného probíhá stejnou formou, jakou byla provedena platba.
- Reklamace týkající se kvality služeb lze podat písemně na e-mail icentrum@novyjicin.cz.
6. Ochrana osobních údajů
- Pořadatel zpracovává osobní údaje v souladu s GDPR a pouze za účelem vyřízení objednávky či komunikace s návštěvníkem.
- Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Memorandum pro veřejnost“ dostupném na webu [www.novyjicin.cz].
7. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem zveřejnění.
- Pořadatel si vyhrazuje právo je kdykoliv upravit, přičemž aktuální znění je vždy dostupné na webu [www.icnj.cz].



