- Úvod - TIC Nový Jičín
- Novojičínský jarmark
- Novojičínský jarmark
- Informace pro prodejce
Informace pro prodejce

Nejpozději dva týdny před konáním jarmarku Vám bude zasláno Potvrzení o přijetí včetně faktury o úhradě účastnického poplatku nebo zamítnutí účasti na jarmarku.
ÚČASTNICKÝ POPLATEK
Novojičínský jarmark (tematicky zaměřený, při Slavnosti města, při Pivobraní, Adventní jarmark – netýká se prodejců v pronájmu prodejního zařízení) – poplatek ve výši 300 Kč včetně DPH/prodejce/den/ bez připojení k el. energii,
Novojičínský jarmark (tematicky zaměřený, při Slavnosti města, při Pivobraní, Adventní jarmark – netýká se prodejců v pronájmu prodejního zařízení) – poplatek ve výši 500 Kč včetně DPH/prodejce/den/ s připojením k el. energii.
Tento poplatek se nevztahuje na pronájem dřevěného uzamykatelného stánku. Novojičínský jarmark se koná na Masarykově nám. v Novém Jičíně, popř. jiných místech dle sdělení pořadatele akce.
V případě, že prodejce nebude moci v podstatném rozsahu realizovat prodej na dané akci, a to z důvodu státem nařízených mimořádných opatření nebo z důvodu nepříznivého počasí, mu bude vrácena poměrná část účastnického poplatku za dobu, kdy prodej oproti ujednanému rozsahu nebyl realizován, na bankovní účet prodejce uvedený v přihlášce do 15 dnů od doručení oznámení o nekonání akce prodejci.