Touristeninformationszentrum Nový Jičín

Nejpozději dva týdny před konáním jarmarku Vám bude zasláno Potvrzení o přijetí včetně faktury o úhradě účastnického poplatku nebo zamítnutí účasti na jarmarku.  

ÚČASTNICKÝ POPLATEK

 

Novojičínský jarmark (tematicky zaměřený, při Slavnosti města, při Pivobraní, Adventní jarmark – netýká se prodejců v pronájmu prodejního zařízení) – poplatek ve výši 300 Kč včetně DPH/prodejce/den/ bez připojení k el. energii,

Novojičínský jarmark (tematicky zaměřený, při Slavnosti města, při Pivobraní, Adventní jarmark – netýká se prodejců v pronájmu prodejního zařízení) – poplatek ve výši 500 Kč včetně DPH/prodejce/den/ s připojením k el. energii.

Tento poplatek se nevztahuje na pronájem dřevěného uzamykatelného stánku. Novojičínský jarmark se koná na  Masarykově nám. v Novém Jičíně, popř. jiných místech dle sdělení pořadatele akce.

V případě, že prodejce nebude moci v podstatném rozsahu realizovat prodej na dané akci, a to z důvodu státem nařízených mimořádných opatření nebo z důvodu nepříznivého počasí, mu bude vrácena poměrná část účastnického poplatku za dobu, kdy prodej oproti ujednanému rozsahu nebyl realizován, na bankovní účet prodejce uvedený v přihlášce do 15 dnů od doručení oznámení o nekonání akce prodejci.
 

Schnelle Links:

Kontakt:
(+420) 556 711 888
(+420) 556 768 288
(+420) 735 704 070

icentrum@novyjicin.cz
http://www.icnj.cz/

Adresse:
Masarykovo nám, 45/29
Nový Jičín 741 01
Česká republika

GPS:
N 49° 35' 39.184''
E 18° 0' 29.756''

Öffnungszeit:
Po–Pá: 8:00 – 17:00
So, Ne: 9:00 – 16:00
Svátky: 9:00 – 16:00

Dieses Projekt wurde aus dem Haushalt des mährischen-slezischen Kreises in Höhe von 20.000,-Kronen mitfinanziert wurde. Unterstützung der T.I.Z. im M.S.K. für das Jahr 2013.

GDPR