- Úvod - TIC Nový Jičín
- Novojičínský jarmark
- Novojičínský jarmark
- Účastnický poplatek
Účastnický poplatek
Nejpozději dva týdny před konáním jarmarku Vám bude zasláno Potvrzení o přijetí včetně faktury o úhradě účastnického poplatku nebo zamítnutí účasti na jarmarku.
Novojičínský jarmark (tematicky zaměřený, při Slavnosti města, při Pivobraní, Adventní jarmark – netýká se prodejců v pronájmu prodejního zařízení) – poplatek ve výši 300 Kč včetně DPH/prodejce/den/ bez připojení k el. energii,
Novojičínský jarmark (tematicky zaměřený, při Slavnosti města, při Pivobraní, Adventní jarmark – netýká se prodejců v pronájmu prodejního zařízení) – poplatek ve výši 500 Kč včetně DPH/prodejce/den/ s připojením k el. energii,
Slavnost města – poplatek ve výši 5.000 Kč včetně DPH/akce/prodejce/energie s občerstvením (jídlo včetně alko, nealko nápojů),
Pivobraní – poplatek ve výši 3.000 Kč včetně DPH/akce/prodejce/energie s občerstvením (jídlo včetně alko, nealko nápojů)
Tento poplatek se nevztahuje na pronájem dřevěného uzamykatelného stánku. Novojičínský jarmark se koná na Masarykově nám. v Novém Jičíně, popř. jiných místech dle sdělení pořadatele akce.
Účastnický poplatek je nevratný. V případě, že prodejce nebude moci v podstatném rozsahu realizovat prodej na dané akci z důvodu státem nařízených mimořádných opatření nebo nepříznivého počasí, bude mu však vrácena poměrná část účastnického poplatku za dobu, kdy prodej oproti sjednanému rozsahu nebyl realizován, a to na bankovní účet uvedený v přihlášce do 15 dnů od doručení oznámení o nekonání akce.



